Rozhovor z Jirkou Kubíčkem

20.09.2011 20:59

Ahoj Jirko.

Byl jsi vybrán jako první člen týmu, abys jsi nám o sobě něco prozradil.

 

 

Otázky které na tebe budu směřovat se budou týkat jak Rally tak i tvého osobního života.

 

 

 

1)

Tak ze začátku by jsi se nám mohl drobet více představit. Pověz nám odkud pocházíš, kolik ti je let a jaké zaměstnání vykonáváš.

 

Pocházím z Luhačovic(Zlínský kraj).Je mi 31 let a živím se jako technik v jedné malé firmě(mikronavařování - opravy forem a nástrojů).

 

2)

Jak jsi se dostal k Richard Burns Rally a jak dlouho se téhle hře věnuješ?

 

Richard Burns Rally mne v první odradilo.Hrával jsem hry jen na klávesnici a i když vím,že jsou blázni co takto hrajou RBR,mě to fakt nešlo a tak jsem kliknul uninstall.

Po dlouhé době jsem se dostal náhodou k volantu a vzpoměl si na tuhle hru.Pak se ještě dočetl o pluginu a byl pohlcen.Teď někdy tomu budou dva roky.

 

3)

Jiří jak se ti líbí a co si myslíš o EXE Rally teamu?

 

V první řadě díky Lukášovi Šerbaumovi,který mě do něj přivedl,jsem poznal pár dobrých lidí,se kterými jsem v kontaktu a kteří jako já propadli kouzlu RBR.

V druhé řadě asi náš team nepatří mezi nejlepší,ale je v něm spousta jezdců

(viz.Radek Hájek na IRC),kteří mají zlepšující se tendence a dokážou dělat výsledky.

Jen doufám,že pánové zůstanou věrní a pomůžou posunout team směrem nahoru.

Možná by neškodilo více komunikace mezi členy…

 

 

4)

Jirko, stal jsi se týmovým tvůrcem nastavení vozů a výrobcem nádherného zbarvení našich závodních speciálů .  Jak jsi se k tétopráci dostal ?

 

Tuším,že to začalo návodem na změnu jména na okně od ARNA.Kvůli tomu jsem si stáhnul Photoshop a pomalu začal zjišťovat,jak to celé funguje.Pak vznikl první skin pro Fabii v retro barvách Škody 130LR.Další byla FiestaS2000 v současných teamových barvách,která se líbila Lukášovi tolik,že chtěl skin na jeho FiestuS1600.Potom ještě SubaruN14,MitsubishiEvo6,Evo9,atd..Rozhodně jsem neměl v plánu měnit teamové barvy nebo do nich jakkoliv zasahovat.No co stalo se.Ještě dořešit WRCa a snad bude na chvíli klid J

Co se týče nastavení,brzy jsem pochopil,že dobrý set-up pomůže hódně zrychlit.Tak začalo laborování  s nastavením auta.Postupem času jsem zjistil co vyhovuje mě a k mé radosti i jiným.Nastavit ale WRC je pro mě zatím nekonečný boj.

5)

Kolik soutěžáků už jsi vlastně naskinoval ? A jak dlouho trvá a co to obnáší vytvořit takový skin ?

 

Já to ani nepočítal,existují i neoficiální skiny.A ani raději nestopoval :) .

Ale učím se za běhu,takže tomu odpovídá i čas u toho strávený.

 

6)

Který skin byl dle tvého

názoru nejnáročnější ?

Než jsem přišel na všechno,co photoshop nabízí,dělal jsem spoustu věcí složitě.Takže asi ten první.

 

 

7)

Věnuješ se pouze tvorbě zeleno býlích vozů a  nebo jsi se také pustil do reálné tvorby ?

 

Na reálný skin fakt nemám ani um a už vůbec ne čas.

8)

V současné době pracuješ na jakých vozech ??

 

Byl jsem požádán kluky o skin Xsary a C4.Jsou to ty nej auta,takže by tak měli i vypadat.Něco v hlavě už mám,jen toho času málo.Tímto se omlouvám a slibuji že budou.

 

 

A přecházíme k otázkám mimo RBR

 

9)

Jiří, pokud právě nesedíš u tvého počítače za volantem či s myší v ruce tak čemu se ve svém volném čase věnuješ ??

 

Poslední dobou je na prvním místě muzika.Té věnuji hodně svého času.Snažím se taky nezanedbat motorku a rád zajdu s přáteli na pivečko.

10)

Jaký je tvůj vztah k Rally, jsi pouze fanouškem a nebo se i aktivně věnuješ tomuto krásnému, ale i nebezpečnému sportu ??

 

Ve dvou letech jsem byl poprvé s tátou na Rally Valašská Zima.V pěti utíkal od cesty do lesa před řvoucím a supícím Audi Quttro skupiny B na Barum Tríbeč Rally.Od té doby jsem pravidelným divákem.Bohužel jen divákem a fanouškem.

A nastupuje rychlých 5 otázek.

 

11)

Nejoblíbenější domácí jezdec? A proč ?

 

Ze současné špičky:Vašek Pech.Je to srdcař.

Z minulosti:Jirka Sedlář.Srdcař,jeho styl jízdy a hlavně postavil auto doma v garáži

                    a podělal továrny.

                                         

12)

Nejoblíbenější zahraniční jezdec? A proč ?

To je těžko,tak např.

Ze současnosti:Seb Loeb.7x mistr světa.

Z minulosti:Jean Ragnotti.To jak jezdil s předohraby dveřma napřed byla podívaná.

 

13)

Nejoblíbenější soutěžní auto ?? (RBR i Real)

RBR:Škoda Fabia S2000 evoII

Real:Škoda 120 S

Vyber!

Co upřednostňuješ ??

 

14)

WRC x IRC (S2000)

 

IRC

15)

Škoda Fabia S2000   X    Škoda 130 RS

 

Škoda jako Škoda.Obojí je(byla) špička ve své třídě.

Ale když to musí být tak 130RS

 

Děkuji ti za rozhovor.

 

Taky děkuji.EXE Rally team!