RychloRozhovor - 12 otázek - Filip Soucha

08.08.2012 07:15

 

  1. Čau Filipe, tak jak se jmenuješ , jakou máš přezdívku, věk , bydliště , práce …??? Prostě něco o tobě.

Ahoj celým jménem jsem Filip Soucha. Je mi 20 let a již nějakou dobu žiju v anglii.                                     

  1. Jak si se dostal k RBR ?

K RBR jsem se dostal přes bráchu. Ujišťoval mě, že RBR je mnohem těžší než hra CMR, kterou jsme již hráli roky. Byla to výzva a já mám výzvy rád.

  1. Jak si se dostal k EXE Rally Teamu, jakou máš v teamu funkci,co se ti v teamu líbí a co ne?

K týmu jsme se dostal zhruba před rokem a půl a potěšilo mě, že mě tento tým oslovil. Byl jsem v podstatě úplný nováček na tratích RBR. Tým je super, hodně jsem se tu naučil, ale musíme začít sbírat trochu víc bodíků, než minulou sezónu na TR :).

  1. Kdo je tvůj jezdecký vzor ?

Můj jezdecký vzor je určitě Emil Triner. Kompletně svojí jízdou a vyjadřováním má u mě velký obdiv.

  1. Jaká je tvá nejoblíbenější soutěž, povrch, RZ, auto (RBR) ?

Nejoblíbenější soutěž je každá v který jsem schopen bodovat. Povrch jednoznačně asfalt. Nejlěpší RZ je Liptákov a Hrádek a auto? Vyloženě oblíbený nemám. Pokud mám chuť osedlat WRC, tak jedině C4, pokud S2000 tak Fiestu a pokud N4 tak N14 URT.                                           

  1. Co v poslední době jezdíš (RBR) na co se zaměřuješ , jaké jsou výsledky ?

V poslední době se zaměřuju na souboje s mojim bráchou, protože neustále zrychluje a myslím si, že brzo mi začně hravě ujíždět. Výsledky jsou v celku neurčité. nemůžu říct, že bych mu ujížděl o parník, nebo on mě, ale dokážeme si často ujíždět v setinkách.

  1. Nejlepší průjezd , největší havarie ?

U obou bodů je toho hodně. Jet na oko dobře se nevyplácí na čase a jet totální hranu se odráží na haváriích :).

  1. Co ti v posledku udělalo radost (RBR i mimo)

Radost mi udělala zpráva o startu Emila na Barum Rally Zlín. V RBR pak zrychlení s Fiestou S2000 na mnoho RZtách.

  1. Jak trávíš volný čas mimo RBR ?

Asi jako každý normální puberťák :).

  1. Jaký máš celkový vztah k Rallysportu ?

Rallysport a já si rozumíme. Určitě můj největší koníček. Bohužel pasivně, ale doufám, že jednou aktivně.

  1. Letos jedeš a loni jsi jel Team Rally ve skupině N4, jak se ti dařilo, jaké máš z toho pocity, zkušenosti.

Tak jelikož to byla moje první sezóna, tak jsem to bral s pokorou. Určitě je znát vyježděnost borců v popředí tabulky, ale já jsem celkově byl se svým výkonem na první sezónu spokojen. Byly určitě soutěže, kde bych si omlátil klávesnici o hlavu, ale převládalo hodně "dobrých" soutěží, kde jsem dokázal urvat nějaké body. Nicméně další sezónu bych chtěl přestoupit do skupiny S2000, ale vím, že tato kategorie je hodně v našem týmu narvaná...

  1. Tady máš možnost pro jakýkoli volný text , poděkování , reklamu.

Tak poděkování patří celému týmu a také hlavně bráchovi, za přivedení k této hře. Ale hlavně si pamatujte jedno: Není důležíté vyhrát, ale nasrat toho, kdo Vás porazil :)). Díky všem a hodně štestí do nadcházející sezóny. Filip.

 

 

Díky za rozhovor.

Pavel EXERT