RychloRozhovor - 12 otázek - Ondřej Šerbaum

07.08.2012 06:01

 

 

  1. Čau Ondro, tak jak se jmenuješ , jakou máš přezdívku, věk , bydliště , práce …???                Prostě něco o tobě.

Ahoj, většina lidí mě zná ,ale i tak jmenuji se Ondřej Šerbaum je mi 18 let. Moje přezdívka je Ońa, ale spousta lidí mi říká ani nevím jak na to přišli BemBen. Bydlím v Chrášťovicích, je to malá vesnička na severním Plzeňsku. Ještě dělám školu a to Střední Školu v Kralovicích obor automechanik.

  1. Jak si se dostal k RBR ?

Když jsem se poprvé dostal k RBR tak mi tato hra nijak nezaujala (hlavně proto že jsem to hrál na klávesnici). Hrál jsem Colina atd. prostě rally hry, po delší době brácha znova zpustil RBR a začal to hrát tak jsem to opět zkusil, najednou mi to úplně chytlo a když jsme sehnali první volant tak to byla bomba … po delší době jsme si pořídili lepší volanty atd. a zjistil jsem, že lepší hra než RBR není.

  1. Jak si se dostal k EXE Rally Teamu, jakou máš v teamu funkci,co se ti v teamu líbí a co ne?

Do Exe jsem se dostal tak, když Lukáš z Láďou Záhrobským zakládali tým tak už jsme se nějak domluvili že to zkusím taky za EXE sice mi odchod z Nexusu mrzel ale co? EXE byl nový tým a nová příležitost a hlavně šéfuje to brácha. Nejprve jsem začínal z Fábii kit car v S16tkách, poté jsem přešel do N4,S2000 a nakonec jsem skončil v A8. v týmu plním i roly náboráře … takže se pokouším sehnat novou krev do týmu.

  1. Kdo je tvůj jezdecký vzor ?

Vzor je pro mě přece Plzeňský jezdec Véna Pech.                                               

  1. Jaká je tvá nejoblíbenější soutěž, povrch, RZ, auto (RBR) ?

Nejraději jezdím na asfaltu a to hlavně Strýčkovy zadní poříčí. A nejlepší auto je můj Myšák evo 6,5 gr A. Nejoblíbenější soutěž ?? no asi Team Rally.                                                                                                     

  1. Co v poslední době jezdíš (RBR) na co se zaměřuješ , jaké jsou výsledky ?

Tak v RBR je pro mě hlavní Team Rally a výsledky postupně přicházejí.

  1. Nejlepší průjezd , největší havarie ?

Tak co se týče havárie tak to opravdu nevím, protože už jich bylo tolik že se to plete ,ale na velkých turnajích to opravdu zamrzí. A nejrychlejší průjezd …. No každá dojetá RZ je úspěch !!!

  1. Co ti v posledku udělalo radost (RBR i mimo)

Tak v RBR asi nové tratě a mimo no asi když mi bylo oznámeno, že za 18ctku dostanu svezení v závodním autě.

  1. Jak trávíš volný čas mimo RBR ?

Pokud nesedím za volantem u PC tak buď doma neustále pracuji a jinak hraji závodně nohejbal a fotbal. Jinak často jezdíme na závody Rally a motokrosu.

  1. Jaký máš celkový vztah k Rallysportu ?

     

No podle mě všechny motoristické sporty jsou dobré, ale nejlepší je rally . A pokud budou finance tak bychom se z Lukášem chtěli zúčastnit nějakého závodu .. já bohužel na sedadle spolujezdce.

  1. Protože jsi tzv. „brácha manažera“ Máš to doma těžký ??? :-)

Tak určitě“ je to těžší, každou chvilku slyším, jel jsi tohle, jeď tohle ,, jak jsi dojel ,, proč si to zkur*** atd., ale bereme to ze srandy oba dva.

  1. Tady máš možnost pro jakýkoli volný text , poděkování , reklamu.

No asi bych chtěl poděkovat celému týmu za to, že s vámi můžu jezdit .. děkuji Ondra

 

 

 

Díky za rozhovor.

Pavel EXERT