RychloRozhovor – 12 otázek - Oldřich Vágner

02.08.2012 13:16

 

 

  1. Čau Oldo, tak jak se jmenuješ , jakou máš přezdívku, věk , bydliště , práce …??? Prostě něco o tobě.

             Ahoj, já jsem Oldřich Vágner, jak kdy :-D, 16let, Trutnov, Budoucí automechanik, záliby : Rc modely,                Rally, Tuning a auta.                             

       

  1. Jak si se dostal k RBR ?

    Jako většina, zajímal jsem se o tenhle simulátor.

  1. Jak si se dostal k EXE Rally Teamu, jakou máš v teamu funkci, co se ti v teamu líbí a co ne?

             Obdržel jsem zprávu atd. Jezdím za skupinu s1600. Líbí se mi přístup.

  1. Kdo je tvůj jezdecký vzor ?

    Petr Šimurda                                                                                          

  1. Jaká je tvá nejoblíbenější soutěž, povrch, RZ, auto (RBR) ?

    Rally Krkonoše, šotolina a asfalt, Mlýnky, Honda Civic R3                      

  1. Co v poslední době jezdíš (RBR) na co se zaměřuješ , jaké jsou výsledky ?

    Volný pohár , výsledky : dobré

  1. Nejlepší průjezd , největší havarie ?

    Monte Carlo 2011 skoda motorsport , se stromem

  1. Co ti v posledku udělalo radost (RBR i mimo)

    Vysvědčení, Rally Krkonoše + Rally show + Matrix Rally Kostelec nad Orlicí

  1. Jak trávíš volný čas mimo RBR ?

    Sport, auta, Rc modely , atd.                                                                   

  1. Jaký máš celkový vztah k Rallysportu ?

    Nejlepší sport na světě !!

  1. Koukal jsem že se zajímáš o starší modely Škodovek, máš nějakou doma??

    Byla doma Škoda Favorit, ale teď je někde v Polsku, jezdí závody.                  

  1. Tady máš možnost pro jakýkoli volný text , poděkování , reklamu.

    Děkuji rodině za podporu

 

            Díky za rozhovor.

            Pavel EXERT